1

Téma: IBS diéták, étrendek

Milyen étrend, milyen diéta segített?

2

Válasz: IBS diéták, étrendek

Tanácstalan vagyok az étrenddel kapcsolatban. 1 éve vannak problémáim. A HP vírus már nincsen bennem, de a haspuffadás már elviselhetetlen. Sokszor egy pohár víztől is. Hol találok konkrét étrendet? Most kitaláltam, hogy alig eszem, így jobb....de ez újabb hiánybetegségeket fog hozni.

3

Válasz: IBS diéták, étrendek

Szia!
Én is csak kezdő vagyok de azt tudom hogy melyek a tiltólistás ételek-italok:
a búza és a tejtermékek. A citrusfélék, a kávé, a kukorica, a tojás, a fokhagyma, a szója, a tea, valamint egyéb gabonafélék és gyümölcsök. Én egy szem baracktól is vagy ne adj Isten egy kis pohár tejeskávétól rögtön tönkreteszem magam.

4

Válasz: IBS diéták, étrendek

Sziasztok!

Nekem a tej a legrosszabb.

5

Válasz: IBS diéták, étrendek

Én a kukoricára lehetek a legérzékenyebb.

6

Válasz: IBS diéták, étrendek

Én a húsokat bírom, de a halat nem annyira a felvágottakat sem nagyon legfeljebb ami nagyon sovány húsból készült (ez mondjuk nem az olcsó kategória).

7

Válasz: IBS diéták, étrendek

Nem tud valaki valamit a tej helyettesítésére?

8

Válasz: IBS diéták, étrendek

andi.feher írta:

Nem tud valaki valamit a tej helyettesítésére?

Rizstej, rizs ital, pl. a Dm-ben is kapható

9

Válasz: IBS diéták, étrendek

Sziasztok!

Kíváncsi lennék, ki mit eszik ma reggel délben este??
Én reggelire: 3 virsli, 2 pirítóssal, gyógynövényes tea.
Ebéd:natúr pulyka salival
Este: rántotta 2 szelet sonka

10

Válasz: IBS diéták, étrendek

Legjobb szójatejek: ALPRO szójatej, különböző változatokban, van cukor mentes is, lehet kapni Spar, Tesco, jó és még olcsóbb mint az ALpro a SPAR Natur Pur Bio szójatej és olcsóbb is, mondjuk én mindig azt veszem amelyik éppen az akciós, a rizstejek drágák és rosszak szerintem.

11

Válasz: IBS diéták, étrendek

Sziasztok!